Pages

Sunday, December 2, 2012

Pre-Birthday dan Crepe Durian

Eh, ada jugak ke pre-birthday? bukan ke pre-wedding je ade? haha reka sendiri. suka-suka hati la kan. aku buat tajuk nie sebab dalam masa dua hari lagi hari jadi aku yang ke-22 tahun. dah besar dah. dah boleh kawen dah. tapi selalu buat kerja tak dan nak mikir macam budok kecik.

tak hari jadi lagi tapi ektaised (bukan excited) nak sambut birthday. kan aku dah bagitau dulu, birth day aku tak pernah tak sambut setiap tahun. tapi semoga kali nie sambut dalam keinsafan, maklumlah menuju ketuaan.. upsi kata pergi kubur kata mari..

sekarang nie femes dengan resipi crepe durian kan. memang sedap sangat-sangat. lembut, halus, manis, jadi sebelum masuk kubur marilah kita mencuba crepe durian terlebih dahulu. =)


 X-large punye gambar nak bagi air liur awak taq taq taq titik..hehe


Ini kek coklat walaupun warnanya putih dan rasanya sangat sedap, manis dan lembut. Mantopp! Bilalah aku nak pandai masak semua nie. tapi xada tulis-tulis SELAMAT HARI JADI KE -22 NORA ANIZA. haha kesian. sebab hari tu xdan nak tulis tahu nak makan je cepat-cepat. kek buat sendiri ye.



Orang yang pakai tudung pink tu lah yang bertanggungjawab menyediakan semua nie, iaitu sepupu aku. TQ Kak Ros.


salah satu sudut yang cantik di rumah Kak Ros

Nak resipe? silalah reka sendiri. haha. aku tak mintak pun resipi sebab aku tak minat untuk belajar memasak, yang aku minat cuma makan.

Makan~~~~~~~~~~~~~

Comel-comel sokmo :-)

No comments: