Pages

Saturday, October 8, 2011

My Dream's Men

selamat pagi murid2..
hari nie cikgu nak ajar macamana nak tackle lelaki2 hensem!
huh..

this morning I have no jobs to do..
my BF also leave me alone..
my housemate also..
:-(  :-(  :-(
hek...hek...hek....
waaaaaaaaaaaa!!!!!!

oleh sebab itu..saya yang sedang kegersangan ini (hahaha)
ingin menjahanamkan blog saya dengan entry2 yg mengarut2..
apabila saya berbuat demikian, hati saya yang sunyi akan sedikit terhibur..
saya amat berterima kasih kepada belog ini yang sudi mendengar semua cerita saya..
sudi mendengar semua luahan hati saya..
sudi mendengar cerita suka dan duka saya..
tanpa marah2 pada saya..

okeh..straight to da point..
this is my dream's men..
jeng je jeng...



jorge luis pila..pelakon dalam Secreto De Amour..
hensem sangat kan..
body katang2..kulit hitam2..
lelaki yg gagah perkasa,




pakwe saya yang no2..
Akshey Kumar..
ada iras2 Jorge Luis Pila..
tp dia lebih hensem..

body katang2 gok nie..
lagi satu hitam..
saya tak suka yg putih2 @ cerah2.. xganah boh..ponde ado la..




sparepart saya yg no3..
dia tergila2 kat saya..
tapi saya tak layan pong dia..
hehe..walaupun hero tamil nie xberapa nok katang..
tp dia punya senyuman yg amat menawan..






Surya..ni bekas pakwe saya..
tp sampai sekarang dia xboleh terima hakikat bahawa kami dah putus..
(huhuhuhu..nak muntoh!!! nak muntoh!!!)


dia sibuk berlakon citer Ghajjini..
sebab tu saya tinggalkan dia..
xtahan tgk dia duk peluk2 dgn Asin..




haa..ini pakwe yg no5.. saya tinggalkan jugak dia..


saya jatuh cinta dengan dia bile tengok rancangan wakenabeb..
masa tu ada sorang perempuan dipukul oleh teman lelakinya..
lalu Ikram Dinzly terus naik angin dan nak pukul balik lelaki tu..
haa..betapa bagusnya dia..
ada sifat2 melindungi seorang wanita yg lemah.. ^-^



yg ni pakwe ke6..
orang dekat jer..hehehe..tak sangka kan ada jugak org Pasir Puteh hensem macam nieh..
sejuk mata memandang..


yg nie pon body katang2 jugak..
dulu dia bercinta dengan saya..
tapi saya terpaksa melepaskan dia untuk dia mengejar cita-citanya sebagai pelakon..
huhuhu...



ahhh...semua tu hanyalah lelaki dunia..
yg ada body katang2..senyuman yg menawan..glamour, kaya...
ni baru lelaki sejati..

tadaaaaaaaaaa....

hik..hik..hik..
mata menjeling penuh makne..
haa murid2..kalau nak cari suami, cari la yg macam ni..
yg dapat mengajar kita..dapat membimbing kita...
walaupon xkatang..dok hitang..
tapi dialah yg boleh membawa ke syurga...heehe..



aha...macam nie ke..
nie pakwe ntah hape2...dgn seluar londeh, hisap rokok...aksesori sana sini..
pakai bangle la, rambut pacak la..errr..mintak jauh la..

No comments: