Pages

Saturday, January 14, 2012

10 Impian yang takkan menjadi kenyataan

1. Jadi pengacara untuk rancangan Jalan-Jalan Cari Makan. Suka sangat sebab saya seorang yang sangat kuat makan. Nolok buruk.. huhuhu

2. Disolek cantik-cantik, diberi persalinan cantik-cantik pastu ada fotografer ambikkan gambar.

3. Menari-nari di atas awan dengan kekasih. Pakai baju bling2..

4. Memetik bintang di langit.

5. Menjadi bidadari yang boleh terbang, kulit putih, pakai baju seba putih macam Nora Danish dalam Sumpah Bunian.

6. Berjaya mencipta henset sebesar duit syiling untuk meniru dalam peperiksaan.

7. Mempunyai pintu Doraemon, imagine je nak g mana-mana, terus sampai.

8. Menjadi halimunan, boleh kacau orang dan tahu semua rahsia orang.. hi..hi...hi...

9. Makan Dorayaki

10. Kahwin dengan Sheikh Muszaphar.. wiewwiitttttttttt..

9 comments:

shahfalah said...

Nak ada poket doraemon...Boleh keluarkan apa sahaja..hehehe

boleh hentikan masa...

boleh amik apa sahaja kat pasaraya tanpa kena bayar...

hehehehe...khayalan di alam fantasi nih...

azwa amani said...

makan dorayaki tu takleh jadi kenyataan ke?? nolok tu ape?? huhu

mamashikin said...

hhehe..akak tersengih tgk impian awak nih..tp mana la tahu kan..part kahwin ngn syed muzaffar itu pun..dia kan ada 3 lagi kekosongan..hehe..

Nora_Aniza said...

Shahfalah : oo..jadi awak nak ambik apa saja kat pasaraya? buleh2, awak jadi org kaya..saya tumpang sekaki..hihiih..kita campak2 je dalam troli

Nora_Aniza said...

Azwa amani : dorayaki..entah la..akok buleh la.huhuhu..nolok buruk tu, xtahu la..bahasa kelate hok xdok maksud dlm bhs standard.. ni mst cikgu ammar cakap luar dgn awak kan? huhuhuhu..malu kokram abe yoh

Nora_Aniza said...

mama shikin : kalau dia sudi, saya lagi sudi...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..

zOeY zAu YaH said...

eh yg no.2 tu tak mustahil tu hehe..

azwa amani said...

owhh, kira penyedap perkataan tuk buruk lah ye.. ohh,baru tau.. cikgu Ammar tu kekdag dia bantai juga cakap klate, kita terkapai-kapai faham.. tapi selalu faham laa. :)

Nora_Aniza said...

amani kena blajar tu.jgn bagi dia cakap lunwar, nanti bau budu,,hahahahahhahahaha