Pages

Thursday, January 12, 2012

Keluarga bahagia hidup bahagia...

keluarga bahagia Singer..













*sila abaikan kanak-kanak tudung pink yang tak cukup kromosom tersebut. :p


















Karangan :

Saya mempunyai sebuah keluarga yang sangat besar. Kami tinggal di Pasir Puteh, Kelantan. Kami terdiri daripada 11 orang adik beradik. 5 lelaki dan 6 perempuan. Kini sistem pembiakan keluarga kami semakin aktif..kih5..hahahaha xbaik. Ayah saya sudah tiada lagi. Dan kini tinggal ibu saya menguruskan perniagaan. Bermula dengan kesusahan, kami akhirnya mencapai kesenangan. Tiada harta yang ditinggalkan, cukuplah ilmu pengetahuan sebagai bekalan untuk hidup di dunia yang sementara ini. Hanya ilmu yang ibu dan ayah boleh berikan sebagai harta buat kami. Semoga kisah Nora Aniza berakhir dengan kebahagiaan. Amin...

12 comments:

azwa amani said...

aminn ya Rabb.. syukur punya kelaurga yang harmoni... ermmm, nak gak jadi org pasir puteh.. ngeeeeeeeyyy :P..

pstt : alalala, muka budak pakai tudung pink tu. darjah brape tu??

Siti Safiyyah said...

seronok tengok keluarga besar macam kak aniza ni.. macam keluarga saya ni kecik je.. belah abah barulah ramai sikit.. :)

shahfalah said...

InsyaAllah....nk jadi sebahagian daripada keluarga bahagia ini... Ameen...

zOeY zAu YaH said...

ramai ye adik beradik..kalau balik mesti meriah ni kan..=)

Nora_Aniza said...

Azwa Amani : Welcome to da club.. hihihi

Nora_Aniza said...

Siti Saffiyah : Seronok la..nanti awak beranak ramai2 ya..

Nora_Aniza said...

shahfalah : Insyaallah..welcome to da club jugak..

Nora_Aniza said...

Zoey Yah Yah : Mesti lah..meriah macam ada kenduri tiap2 masa

gua jambu said...

xde laa ramai sgt pun...1, 2, 3, 4.....25...hah?!!byk wooohhh...=D

Nora_Aniza said...

gua jambu : ramai kan..hihi :D

Raja Hasan ( Ase ) said...

Alhamdulillah...berkat didikan arwah ayananda..6 anaknya kini telah menjadi guru..5 keluaran UPSI dan seorang dr UIA. Seorang jururawat dan 4 yg lain masih di bangku sekolah

H Y D E said...

sweetnya gambar-gambar familia besar dia.

*masih tak dapat detect yang mana satu nora*