Pages

Thursday, May 24, 2012

Ingat, sedih,, Takkan nak melupakan?

aku tertekan sangat malam nie..masih banyak kerja yang aku kena settlekan. aku ingat aku dah boleh bercuti dengan tenang. tapi pandu puteri ada laporan nak kena wat, esaimen ada yang nak kena edit.. ada lagi tambahan yg nak kena hantar.. esok dah nak gi Putrajaya..dan banyak lagi cerita sedih yang aku takleh nak kongsikan di sini... u seee u see matang tak aku dalam penulisan? dah tak tulis benda yang tak perlu.. hihihihi..

bila sedih, mula mengadu kat Allah kan..teringat mati. teringatkan orang yang dah mati. bila aku mula membuka lembaran suci untuk disedekahkan kepada arwah, aku xleh teruskan sebab terlalu sebak dalam dada. bakpo jadi gitu ek.. pahtu xkan sampai bila2 xleh nak teruskan? em... ginilah. bila ingat, sedih. tapi takkan nak melupakan..

ya Allah berikanlah kekuatan untuk aku meneruskan alunan lembaran suci ini... :(

No comments: