Pages

Wednesday, May 23, 2012

Kolam Air Panas di Felda Sungai Klah

Sugar daddy aku yang tak berapa nak sugar dan tak berapa nak daddy ni gila betul tahu. Tak subuh lagi dah tunggu aku kat bawah rumah aku. Eh tak. Over je tu, maksud aku pagi-pagi lagi dah tunggu aku, nak gi jalan-jalan. Aku dengan mata membengkak terpaksa ikut je. Yelah, kita kena memuliakan tetamu kan. Aku ada kelas pagi nie, jadi sebelum ke kelas aku pergi sarapan dulu kat Proton City, nak bagi sugar daddy kenal tempat maksiat terfamous di TGM nie..








Dah makan-makan, ambik angin pagi, sugar daddy hantar aku ke kelas. Balik kelas, ke Kolam Air Panas Felda Sungai Klah, aku tak tahu jalan sebenarnya buat-buat tahu. Bawak je keta straight. Last2 sesat, hahaha.. tanya orang asli kat mana tempat tu. Tadaaaaaaaaaa... Pertama kali aku ke sini.












Tak ada lah seronok sangat tempat ni. Tapi berbaloi la dengan bayaran cuma 10 ringgit. Ada kolam air panas mengikut suhu. Permainan tak banyak ada gelongsor tu jelah yang sugar daddy aku ektaised sangat main tu. Tapi aku penakut, huhuhuhu. Ada taman terapi, jalan atas batu yang mengalir air panas. Ok tu je bye!

1 comment:

shahfalah said...

kenangan terindah...hehe..
jauh perjalanan, luas pemandangan..
meneroka keindahan ciptaan Ilahi...
Lain kali pulak ye...

anggun jelita Nora Aniza di tasik Proton City...hehehe

happy sangat...thanks.hehehe