Pages

Sunday, May 6, 2012

"Muka you bintik-bintik "

Tadi aku ke bandaraya "Megapolis" Tanjung Malim..
buat kunci spare..
ambik duit dalam bank RM200
tengah kering nie kena korek duit la..
tapi aku nie..xpandai jimat.
habis RM100 untuk 1 minggu...
pastu ke "Hypermarket" Grand Union.. hahaha..

Beli telur konon nak jimat..
beli ikan bilis..
perencah nasik goreng konon nak goreng nasik...
pastu.. beli ubat gigi... Darlie..
Beli berus gigi... aku xleh pakai  berus gigi lama2..
paling lama aku pakai 1 bulan..
pastu aku tukar yang lain...

pastu beli pencuci muka..
Garnier..macam biasa la kan..
pastu...amoi yang selalu duk ikut punggung tu la...
perasan x kalau kita ke pasaraya ada amoi akan ikut punggung kita..
tapi jangan lepas kentut heret pulak ye..
sambil jalan sambil kentut dengan harapan si amoi tu tak ikut dah..
jangan wat gitu..xmolek xmolek..
kesian dia..hahahaha

aku ambik pencuci muka Garnier..
dia pulak nak tayang kat aku pencuci muka Natifa...yelah.. 
nak upah lebih lettew..
kau tahu dia cakap apa kat aku?

"muka you banyak bintik laaaaaa"
ha...
tiba2 aku mengecil seperti orang dalam iklan losyen Vaseline..

ok xpe ku akui banyak bintik...
aku pakai tia amelia selama nie..
ok jer..tapi sejak akhir2 ini...dia macam dah imun dengan kulit aku
jadi dah xde kesan..

aku xleh pakai benda lain..
nanti banyak lagi jerawat naik..
sedih betul...

semoga aku jumpa pulak dengan jenama lain yg dapat atasi masalah ini..

2 comments:

zOeY zAu YaH said...

amoi2 tu mmg padahal produk yg depa promot kdg2 kita pun tak pernah dgr haha

Nora_Aniza said...

hehe tu la..jenama malaysia..yg xlaku..nak promote la..