Pages

Tuesday, May 22, 2012

Putrajaya

Tarikh : 20 hb 5 2012..
Destinasi : Alamanda, PICC, Masjid Besi, Masjid Putra, Putrajaya
Masa : 2 ptg- 11 mlm
Pakaian : Uniform Pandu Puteri..kahkahkah

sugar daddy datang tgk bola. jadi, dia nak datang Tg. malim nak jalan2, aduh tg malim ada apalah sangat kan. bandar koboi je pung.. penat aku plan tempat menarik di tg, malim.. huhu.. tapi xpe.. sekitar tg malim byk tempat menarik...

Aku dalam bengkel bantu mula Pandu Puteri kemudian ke Putrajaya. Sesampainya ke sana, makan tengahari. Kemudian, ke Alamanda pusing-pusing, jumpa Asyraf Muslim yang putih macam kertas A4.. lebih putih dari sugar daddy aku.haha

kemudian ke Picc makan roti boy kat situ. pukul 6 ptg balik ke tg. malim. konon xnak lalu ikut tol sebab jimat. pastu dah sampai Rawang dah pun, boleh tersesat dalam ladang Sime Darby. haha.. lama jugak dalam tu. dah la xde kereta lalu. ish.. bila malam ke kampus baru tgk pemandangan. ok, balik dan tidur.

paling sweet dapat hadiah bunga. hahahaa..gila! seumur hidup aku, aku xpernah dapat bunga. rasa macam dalam TV pulak bila dapat bunga. hahahhaha.. ketawa je lah..sambil marah2 sugar daddy kata xnak! xnak! kata zaman tok kaduk lah, membazirlah, padahal dalam hati suka rasa nak melompat2 jer..hahaha.. perasaan happy je mengalahkan beruk mendapat bunga..


ok.. akan bersambung..

No comments: