Pages

Saturday, September 29, 2012

Nak suami pegawai tentera

Setiap lelaki impikan seorang isteri yang cantik, ayu, lembut. Kan? ada ke laki nak puan yang badan muscle berketul2 macam Arnold Susah-nak-eja? kalau ada, terserah, citarasa masing-masing. tapi yang aku pasti, setiap gadis yang normal pasti mengimpikan seorang lelaki yang gagah perkasa, am i right? Gagah, tinggi, tegap, berisi, katang-katang, muscle besar-besar, ada six pack. Umph! hahaha..

Hari ini dan esok aku mengalami satu fasa kesunyian yang teramat sangat. Sugar daddy aku asyik tido. Sedih betul haku, (T_T) tapi bahagia bagi dia.. Jadi "sakni" aku buka youtube dan tengok citer siam tajuk The Princess. Aku yang memang angin kat sugar daddy, rasa macam nak cari sugar daddy lain jer. hahaha. Kalau boleh aku nak seseorang yang macam nie. (pegawai tentera)


Ingat tak citer ni? main kat TV2 masa sekolah menengah dulu. Masyaallah.. di mana nak cari seorang lelaki macam Anothai tu? berangan jap. aku jadi Puteri Dala, berada di samping Anothai yang gagah perkasa. hihihi ,mesti indah dunia ini bagaikan di syurga. Mesti gagah kan, energy kuat, mesti xkuat tidoooooo macam orang tue.. (pasni kompom ada orang akan marah) hihihihi.. mesti best kan kalau dapat bercinta ngan anothai? sape2 kalau ada abang dia, sepupu dia, pak sedare dia pegawai tentera bagitau aku ye. aku nak "keceh". hahahahahaha..ye lah, aku kat UPSI. kalau jumpa pun, jumpa cekgu-cekgu jelah. Lainlah budak UPNM dapat jumpa abang-abang askar yang lasak-lasak gagah-gagah xkuat tido (haha entry macam balas dendam je?). arwah ayahanda aku pun askar.




Pilihan di tangan anda. Mana satu pilihan hati. yang lembut atau yang keras. kalau aku pilih yang keras. hahaha.hakikatnya, jodoh tidak begini. kalau lah jodoh tu kita boleh pilih..aku dah kawen ngan Mejar Faiz Khalid tapi xpelah...

Segala kekurangannya DIREDHAI...
Segala kelebihannya DISYUKURI...

Comel-comel sokmo :-)


6 comments:

CIK ISMIKYA said...

salam sis...saya nak tanya...sis ade simpan lagi x assignment teori dan kritikan pasal antologi unggun kebahagiaan dengan antologi wahai api jadilah embun jadilah dingin?plz reply as soon as possible

CIK ISMIKYA said...

sis ade simpan lg assignment teori dan kritikan pasal buku unggun kebahagiaan x?

Nora_Aniza said...

saya tak tahu awak sape. mcamana nak hubungi. sila add di fb ok

CIK ISMIKYA said...

apa nama fb?sy zakiah pelajar sem 3 kos bm upsi..fb sy cik ismikya...

CIK ISMIKYA said...

sy dah add sis td...name sy cik ismikya kat fb...

Anonymous said...

Tak semestinya tentera saja yg berbadan sasa