Pages

Saturday, September 22, 2012

Sunyi

Hai comel hai hensem. aku sedang sunyi dan aku tak pandai nak buat ayat jiwang2 romantik2 utk menggambarkan aku sunyi..kalau sugar daddy aku boleh kot..haha.. aku sunyi, keseorangan. tak ada teman utk bercakap. tak ada sape2 nak luahkan kesunyian ini. lambatnya masa berlalu. bangun pagi, aku mandi kemudian menghabiskan masa dengan dunia maya. kemudian aku melayan perasaan, berada di dunia lain. aku dalam bilik bertemankan kipas dan dinding.

aku cemburu tengok orang lain ramai kawan. hujung minggu mereka keluar. ada yang keluar dengan pakwe ada yang keluar dengan kawan-kawan. tapi xpernah ada yg sudi untuk menemani aku keluar jalan-jalan. kalau dengan geng-geng dia ok pulak. =( . tambah2 aku tak ada roomate. housemate aku ada agenda masing2. tinggallah aku seorang diri melayan blues. kesian aku. kan?kan?kan?

memang dugaan hari sabtu dan ahad nie untuk aku. petang tadi, gi pasar malam tanjung malim, pun seorang diri. naik motor xde road tax. aku gi pun sekejap je beli makanan. aku tengok orang lain, jalan dengan kawan-kawan. dengki tahu dengki. aku rasa terpinggir, kenapa tak sebertuah orang lain.

sekarang masa sudah malam. mungkin awak semua rasa cepat. tapi rasa lambat bagi aku.mungkin ada hikmah di sebalik kesunyian ini, di sebalik tak ada kawan ini. salah satunya, dapat hindarkan diri aku daripada mengumpat secara berjemaah. betul x? kalau duk ramai2,xleh lari dah daripada mengumpat, mengata, mengutuk, mencaci, dan memfitah.

sugar daddyku..cepat2 la datang mintak posting tanjung malim. leh kita "kawan".


4 comments:

shahfalah said...

sabar la ye..
InsyaAllah...xlama lagi kesunyian itu akan diisi..

ku akan bersamamu nanti..bersabarlah ...masa itu akan tiba.

cintaku bersamamu...

lylo sweet:p said...

miss u ja:(....kalw ak ad mesti ak akn teman m n jd kwn m....:)

Nora_Aniza said...

huhuh lylo : mu jah sudi jadi kawan aku

shahfalah : wekkkk, lambat lagi

GONJOLWARRIORS ALIVE!! said...

Bestnyer..Sunyi..sunyian g2.
banyak momok momok..nga cari kawan yg sawansunyi sendri sendri.bole lepak sma sma..tangkap kjapp lpaskan sgala yg diingini. hahaha.