Pages

Monday, February 18, 2013

Kehidupan

Aku dah pindah umah baru tahu. bila pindah rasa macam ada "kehidupan". Ada peti ais walaupun kecik, ada TV walaupun xde beyond dan ada mesin basuh walaupun tak automatik. hehehe. ada roomate tapi aku tak tahu boleh ke tak aku hidup dengan roomate ku itu hehe. dua orang pulak tu. aku bereh je asalkan tidur aku tak terganggu dengan silauan lampu.

roomate aku ustazah yoo. semoga dapat membimbing aku yang serba kekurangan ini. suami dah ustaz, tinggal kite sorang je masih terumbang-ambing haha :p. okay cukup.

Semester lepas aku seperti xde kehidupan bila sampai di Tanjung Malim nie. pagi bangun, pergi kuliah, balik kemudian meneruskan hidup di alam maya sahaja. =)

Semalam, ada budak hitam, mata sembab hidung bengkak, gemuk lagi lebar dibawa oleh budak putih lagi pendek lagi gemuk buncit ke... Taman Negeri Selangor. BEST!  Kami bersarapan di Empangan Batu, jalan menghala ke Ulu Yam, kami bersarapan dengan nasi berlauk kedai "Tu Dokko" yang budak gemuk putih pendek belikan di Batu Caves. hehe.


tangan belah atas putih manakala tangan belah bawah hitam hehehe. aku dah tonyoh losen banyak-banyak tapi tak nak jadi. dua orang makan, 3 bungkus nasi heheheheheeee..


Cara makan bagi menikmati makanan dengan lebih ni''mat.hehee. caranya tutup mata dan kunyah perlahan-lahan. jangan lupa untuk mengeleng-ngelengkan kepala sambil berkata sedap haha

Makan sampai ke tulang. xbaik membazir tau

Taman Negeri Selangor

Suami saya sedang membeli barangan dapur untuk kegunaan rumah kami, inilah suami mee tali. hahahaha wekkkkksssssss luga wokyoss
Kemudian, kami pergi makan di Rodeo Steakhouse dekat sekitar Batu Caves jugak la. Kira makan malam romantik kami berdua la hehehehe. Rasa macam nie, aku pun boleh buat sendiri. =)



Kemudian beliau menghantar aku balik ke Tg. Malim. penat kemudian terus pengsan. TQ sayang memberikan aku makna "kehidupan" ini.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: