Pages

Monday, March 25, 2013

Ha Ra dari Korea, jalan-jalan di KL

Assalamualaikum.

Pray for Lahad Datu. Baiklah, entry kali nie ialah aktiviti dah lama dah, semester lepas lagi. Tetapi kerana malas aku peram gambar-gambar dalam laptop nak kumpul buat pekasam. Hari nie aku bawa adik-adikku dan anak kacukan India-China aku jalan-jalan ke KL, kami cuma berjalan-jalan di KLCC, Time Square, Masjid India, haa tempat-tempat macam tu je. Malam sebelumnya aku bawa mereka ke Kolam Air Panas Felda Sg. Kelah dan I-City. Nanti aku letak pada entry yang lain ye.

Sila berdiri di belakang garisan kuning. Adik aku kata, akulah garisan kuning, 
Kami dari Putrajaya, ke KL dengan menaiki monorel KLIA Express. Dewasa RM9.50 manakala kanak-kanak ialah RM 4.00 dan pemegang kad diskaun siswa cuma perlu bayar RM 6.70. Lebih kurang lah ye. Tak ingat berapa.

Mere jaan, nan unnai kathalikaraen
Sumpah ini bukan skandal aku. Bukan... Bukan. Anne, maafkan saya sebab terambik gambar anne. Tapi thambi-thambi (adik) saya kate, anne macam hero tamil yang nama Dhanush tu, saye pulak macam Shreya. Ntah kenapa, saye segan nak tegur anne masa tu. Hehehe betul tak anne?


Tak ke geram tengok Ha Ra berkawan dengan orang dewasa? Dia sorang je kecik. Apa pun Ha Ra memang sporting giler, sikit pun tak buat perangai, dah matang dah, baru umur 3 tahun dah macam remaja umur 13 tahun hehehehe..



Makcik Ha Ra 


Bakal pakcik Ha Ra. haha



Okay setakat tu dulu bye - bye.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: