Pages

Saturday, November 19, 2011

31 hari mencari cinta

saya nak menyepikan diri..
ternyata diri ini tak diperlukan lagi..
saya nak lari ke dalam hutan
biar tak siapa boleh cari..
saya nak deactive fb..
dan privacy blog..
tukar no celcom ke no Digi..
saya nak lari..nak lari...
lari setempat atau lari berganti-ganti?
nak lari dari kehidupan ini..
hidup yg tak bahagia dan penuh tekanan ini..
kebahagiaan saya bukan terletak di sini lagi..
saya nak cari sesuatu yang baru..
pakwe baru..mungkin..kahkahkah...hahahahaha..
suka2 je kan...hihihihihihihihihii...hahahaha..
tampar baru tau..
kita tengok, siapa yg kena...

saya nak cari kebahagiaan yg hakiki, sejati..
saya mahu dicintai dan mencintai..
tapi tak siapa yg sudi..
kalau dia sudi saya pula tak sudi..
memang saya nak cari yg mencintai saya..dan saya cintainya..
adakah di situ terletaknya bahagia?

saya nak lari..sambil mencari..
setakat ini sahaja yg saya mampu beri..
saya tak mampu lagi..
semoga apa yang saya cari saya temui...
babai.

No comments: