Pages

Sunday, April 15, 2012

Aku terima nikahnya...majlis perkahwinan impian

Aku rancang nak kawen sebaik sahaja aku habis belajar selepas semester 8, iaitu pada tahun 2014..dalam bulan JUN...doakan semoga pada tarikh itu menjadi kenyataan. Hari  nie keluar UPSI, esok terus kawen..hahaha! gelenya!

dan majlis perkahwinan yang aku idam-idamkan bertemakan Arabic. Setiap tetamu yang datang mesti memakai  bertemakan arabic. hehehe..xpe xpe kalau tak nak pakai pun tak pe yer..jangan nanti gaduh laki bini sebab xda baju nak pakai..

mari kita tengok angan2 aku..
aku dah lama angan2kan warna maroon + putih
ini pelamin betul2 memenuhi citarasa arabic 
banyak bantal2.hehe




ini pula tempat makan..xperlu buat kat dewan/hotel, buat kat halaman rumah pun jadi sebab halaman luas. tapi nak ubah sikit, sebenarnya tak ada kerusi2 semua tu..tetamu akan bersila ala-ala pak arab sedang kemaruk dengan goyang samia gamal.. tapi meja ada la..hehe..karpet pun ada dan yang penting berwarna merah jugak.

kad kawen..tapi masih tak memenuhi citarasa aku..kena bodyfied lagi..

dan aku akan pakai macam nih..hehehe

tapi mestilah warna maroon + putih




suami aku pulak pakai macam nieh! hehe..ok x ?



solekan juga mestilah solekan arab..celak kena tebal..hehe..tapi taknak mekap tebal2 nanti lain pulak jadinya..

angan2 je dan citarasa boleh berubah seiring dengan peningkatan usia..hehe :D


apa yg penting, selepas kawen, bukan majlis perkahwinan..




1 comment: