Pages

Saturday, April 28, 2012

Emosi terganggu

sila baca tanpa prejudis. 

kotor je blog aku bila tulis pasal politik, aku tak suka ngan politik. tapi emosi aku betul2 terganggu bila tengok Bersih, apa yg bersihnya kalau buat sampah merata-rata. aku pulak jenis pencinta alam sekitar, pergi pasaraya xmintak plastik pun, jumpa sampah tengah jalan aku kutip, dan aku pernah bersihkan tandas sekolah seorang diri dengan rela hati sebab terlalu kotor. apa nak jadi ngan rakyat Malaysia sekarang nie..suka sangat kalau ada perpecahan dalam kalangan umat islam. bangsa lain bertepuk tangan, siap melompat2 dengan tali skipping lagi bila tengok umat islam berpecah.bila kita kata macam nie, dia kata kita xada otak.yang mereka duk buat kacau macam beruk mat yeh kena sawan tu ada otak ke? penganjur pulak, dah jangka benda buruk akan berlaku..ada yg cedera, ada yg maut..macamana kalau ahli keluarga kita ada kat situ?pastu pemimpin2 tertinggi ucap pulak tahniah pada rakyat.jahat sungguh mereka itu, demi berebutkan kerusi rela pergunakan rakyat. sedih bila tengok..nampaknya slogan 1 Malaysia nie xberjaya.

emosi aku betul2 terganggu.jadi aku tak mahu diganggu.esaimen, nyah kau dari sini. aku perlukan satu hari tanpa esaimen..keluar dengan yg tersayang makan angin, shopping2, makan2, itu yg sebaiknya. tapi aku xde yg tersayang..huhuhuhuhu..cedeyyy!

apa lah mimpi semalam..betul2 buat aku beremosi pagi nie..ade pulak mimpi kawen dengan orang yg tak dikenali,kawen paksa pulak tu.aishhh! jangan paksa aku kawen ye mak, kalau paksa kawen dengan aaron ajis xpe..kenapa la bila mimpi, akan terbawa2 ke dunia realiti. bila aku mimpi sedih, bila aku terjaga aku pasti akan menangis..bila aku mimpi nak marah, bila terjaga memang betul2 nak marah. dan boleh jadi sehari aku nak marah. bahaya betul ngan mimpi nie..

aku perlukan seseorang... (gersang punya statement..hahahahha..taip ON GERSANG dan hantar ke 33533)

No comments: