Pages

Thursday, June 7, 2012

Exam

Tak tahu nak tulis apa sebenarnya. Sekarang sedang berperang menentang musuh-musuh keganasan yeah! Eh tak, bukan musuh. Aku kan sweet mana ada musuh. Huh! (Naik lif, tekan sendiri). Hari nie dah start exam, semoga dapat jawab dengan baik dan lulus dengan cemerlang. Doakan aku dapat jawab. Tapi aku memang selalu dapat jawab pon, cuma jawapan je kurang tepat. Nak gorang lect tapi ternyata dia lebih tahu.Hehehe..

Biasalah time nak exam mula mintak maaf kan. Aku pun nak mintak maaf jugak pada semua kalau ada terkasar bahasa, terkutuk terkata, termakan terminum dan apa-apa sahaja yang aku ter.... Sebab aku memang selalu ter.. Pada kesempatan ini aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan-rakan yang banyak membantu untuk semester ini. Khususnya, Shima, Hani, Ika, ahli kumpulan Puisi Dayah, Cikgu Nurul, Suria, Ammarah, dan Sumarni.. Ahli kumpulan Pandu Puteri, ahli kumpulan teori, ahli kumpulan Komsas Ezad dan Edie, dan semua yang terlibat secara langsung mahupun tak langsung dalam menempuh segala esaimen yang mencabar dalam semester ini. Jutaan terima kasih diucapkan. Semoga kejayaan menjadi milik kita! Dan secara istimewanya nak ucap terima kasih kepada sugar daddy aku yang banyak membantu menyiapkan esaimen, itu pun kena paksa. Dan mintak maaf kerana memaksa. Hehehe.. Ok daaaaaaa..

No comments: