Pages

Friday, October 19, 2012

Bila sugar daddy baca khutbah

Hai esok exam dan aku sedang bermalas-malasan kat umah. hehe. biasalah, kena datang mood study dulu barulah aku study. kalau x, x la. dan seperti biasa, sebelum aku study aku kena lepas gian update belog dulu. aku sengaja wat belog aku ngan tulisan pelik nie agar awk-awk semua xboleh baca heheheeeeee. aku nak orang yang mata dia rajin dia tengok huruf je yg boleh baca.


okey. pergi kepada tajuk asal. bila sugar daddy baca khutbah. aku tak tahu nape mak aku selalu mintak sugar daddy aku datang bacakan khutbah raya, dah xde orang lain ke? aku pun xharap sangat kat sugar daddy aku nie.. sebab aku tok guru dia, dia anak buah aku jer. hak hak hak.. dia tahu ape kan? wekkk.. tapi xpelah sebab dah xde pilihan lain. sugar daddy aku ape lagi, ibarat  orang mengantuk disorongkan bantal, tunggu masa je nak bersama dengan aku dengan kebenaran mak aku sebabnya aku memang selalu bengis ngan dia 24 jam. huh! kalau aku, lambat lagi nak keluar ngan sugar daddy aku, nak makan-makan, apatah lagi nak jemput datang umah. suke le tew awok tew..

ok baik. raya haji akan datang minggu depan. dan macam biasa xde orang nak baca khutbah raya, jadi mak aku mintak SD aku bacakan pulak. entah2 tahun depan dan tahun seterusnya dia jugak yg jadi mangsa. xpe. dia suka.

masa SD aku mengimamkan solat teraweh aku takleh semayang. Allah bagi cuti. masa raya aidilfitri SD aku jadi tok imam ngan khatib, aku cuti jugak. tapi nampaknya raya haji nie aku tak cuti. tapi, aku nak berpura-pura aku cuti dengan alasan xnak gi semayang raya sebab SD aku yang jadi khatib. Ha-ha-ha. Ada pulak lagu tu kan?

ye! ada. sebabnya? xtahu lah. tiba-tiba rasa malu. tiba-tiba rasa takut, kenalin, duk dak duk dak ada belaka. rasa macam dia tak boleh buat semua nie. haha walaupun kawan ni dah banyak pengalaman. malu. ah- serba tak kena rasanya.

aku teringat masa arwah ayah aku jadi imam solat hajat kat sekolah. macam tu jugak yang aku rasa. perasaan yang sama terhadap SD aku. padahal sudah terang lagi bersuluh ayah aku tu tok imam. ha-ha-ha. pelik betul aku ngan diri aku sendiri.

nampaknya raya haji kali nie giliran kat umah aku pulak. 

Comel-comel sokmo :-)

No comments: