Pages

Saturday, October 20, 2012

"Saya orang Kelantan dan saya cantik"


Assalamualaikum.

Perasan kan tajuk entry tu? okay xpayah nak mengumpat sebab aku memang perasan dan aku menyedari hakikat itu, Kuang3.

Tahniah buat pasukan TRW sebab menang Piala Malaysia 2012. Alhamdulillah syukur. Tapi ramai yang tak suka dengen kemenangan kami, kata main jahat la rasuah la itu la ini la. Xpe yang penting dah menang dan dah tentu xde rasuah-rasuah ni der... style lama tu rasuah. zaman jepun dulu, sekarang dah xde rasuah dah hahaha.. 

Okay, xpayah nak mengutuk orang kelantan. kenapa nak bermusuh sangat ngan kelantan. kenapa nak dengki sangat sampai kutuk kata macam-macam. hati-hati sebab orang kelantan ni semangat assabiyah tu kuat, sekali dia serang ngan geng dia, seluruh stadium terbakar.

Kelantan memang hebat. orang kelantan hebat-hebat. bola hebat, politik hebat, ce tengok pensyarah universiti Nik safiah karim, hamid mahmood, cik nik (masukkanlah jugak), dr. zul (pun termasuk) neelofa, fizo omar semua cantik dan hensem2 kan? hehee.. Baik. aku bukan perasan tapi berdasarkan kajian saintifik, memang dah terbukti benar bahawa orang kelantan hebat-hebat dan perempuan kelantan cantik-cantik semuanya. he-he-he.. kalau tak percaya baca nie.





Comel-comel sokmo :-)

No comments: