Pages

Sunday, November 25, 2012

Aktiviti Hujung Minggu : Memanah

Pada hujung minggu ni, aku ke Sunway Pyramid semata-mata nak main memanah dan ice skating. Tiba-tiba kan suka aktiviti macam nie. iron lady konon2.. hehe.. Jadi aku telah ke rumah kawan aku di Ampang untuk bermalam di sana. TQ pijah, epa dan semua housemate yang spoting2 dan friendly2. Mula2 aku rancang nak pergi dengan girlfriends aku tapi semua kerja jadi terpaksa kena gi dengan boyfriend. Eh, terrrrcakap pulak.

muka yang orang selalu anggap tingkatan 3. tuiiiiiiii..haha


bayor dulu sebelum main ye

hahhh..skandal,

gaya je lebih


bila main sakit ketiak dan tak semudah yang disangka. gaya je lebih tapi semua anak panah tersasar. haha



Perasan tak tudung dah berubah? sugar daddy mintak tukar gaya tudung sebab dia kata seksi. malu...... kbai

Bila siap main meneruskan program untuk melepaskan gian makan. The Chicken Rice Shop.

Sebelum

Selepas

Ha-ha. 2 orang makan habis licin. nasik ayam 3 set = RM45, tambah itu dan tambah ini.kedua-duanya makan banyak, sama geng lah kite. sayang awak mmuah, haha. kami makan tak membazir, itulah petua agar kaya di masa depan dan perut semakin terkedepan =)

terencat


dan last sekali, ice skating. bestnya main. pastu jatuh terkangkang, basah baju. tipu je. niat datang memang nak main tapi takut la pulok tgk orang jatuh2..len kali deh. tunggu keberanian datang dulu. kalau tak belajar, sampai bila tak pandai. jatuh tu biasa, kang jatuh aku kat sini boleh mandul.

*gambar tak cantik mungkin sbb laptop ada penyakit.

Comel-comel sokmo :-)

1 comment:

Anonymous said...

bestnya dpt memanah..owh,kem slm kat rkn2 yg baca blog saya tu k hehe..blog merepek.