Pages

Thursday, November 29, 2012

Zaman Muda-Muda

pertama sekali jangan gelak bila tengok gambar ni. pastu bila tengok duk diam-diam je dan anggap sahaja aku tak pernah tulis entry ini okay, haha. masa nie aku dalam lingkungan umur 17-18 tahun. iaitu kira-kira 5 tahun yang lalu. cepatnya masa berlalu. rasa baru semalam sibuk prepare utk SPM, haha



sebenarnya rupa paras dan fizikal tak banyak yang berubah. masih lagi baby face macam dalam gambar nie. kalau masa nie hanya seberat 40-42 kg dengan ketinggian 153 cm, dan sekarang mencecah 48kg dan ketinggian tidak meningkat-meningkat. haha. (BMI paras normal okey..berat badan ideal. rahsianya, makanlah sebanyak yang mungkin kemudian berjalanlah dengan sugar daddy sekerap mungkin) mungkin sedikit tembam daripada gambar nie.


 dan juga  hitam. memang aku hitam pun. bolox wott. haha. bese ar..aku kan orang kampung.



yang nie abg aku. aku tengah nak cari calon isteri kat dia sebab aku takut aku langkah bendul sebab dah umur 24 tapi masih xde awek. sape2 sudi silalah PM saya di FB hekk..


adik aku masa nie kepala je besar. sekarang nie semua bahagian dah besar haha lebih besar daripada aku. muka aku tak banyak berubah kan? eyebag tetap besar, yalah. eyebag tu kejadian Allah dan aku terima hakikat walaupun dah pakai eye roll garnier, letak sudu sejuk, letak timun, tidur awal tapi eyebag tetap xhilang.


Comel-comel sokmo :-)

No comments: