Pages

Thursday, November 15, 2012

Hurin Humaira as a model



Masa cuti deepavali aku duduk je Putrajaya kemudian bercuti ke Kuala Pilah. sempat gi sekejap ke Hutan Lipur Ulu Bendul, dan selebihnya bawa anak-anak gi shopping je.


Model saya pada hari ini bernama Hurin Humaira binti Ahmad Fanizal. Berumur 3 tahun. Bajunya sangat korea dan mukanya sangat cina, haha








Baby alive yang dipegangnya bernama Amila Balqis. Dia pulak ialah "mummy". ke mana-mana mummy pergi tak boleh tinggal Amila Balqis. hehe. yang aku tak tahan sekali, mummy pulak yang mintak susu bukannya baby. jadi terpaksalah aku bancuhkan kedua-dua susu, untuk mummy satu dan untuk baby satu.

kalau nak tahu, mummy dan baby amila berkongsi pampers yang sama, haha
 Aku ada 13 orang anak buah.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: