Pages

Tuesday, February 12, 2013

Honeymoon Part I (Melaka)

Assalamualaikum.

Pertama sekali aku nak mintak maaf banyak-banyak pada kawan-kawan yang mengundang ke majlis perkahwinan sebab tak dapat datang. Aku datang honeymoon dengan family kat Negeri Sembilan, Melaka dan Perak. Peluang macam nie tak dapat selalu sebab susah nak bercuti bersama-sama. Terutamanya dengan mak, tokey besar yang selalu sibuk mengalahkan ahli keparat. =) Maaf ye kawan-kawan. 

Bukti di tempat kejadian. Tinggal di rumah kakak di Sri Menanti. Sesampainya ke sana, kami mandi di Ulu Bendul dulu.

Hari kedua, kami ke A Famosa Resort. Sejam dari Kuala Pilah.

Kami @ Rombongan Mak Kiah






Marimar Awwwww.. eh tak. Dyesebel la.


Haa,, nie ape nie..

Abang ipar

adik perempuan separuh lelaki


Abang


Bos besar





Lepas mandi puas-puas .. Aku dan dua orang adikku pusing-pusing Melaka. Aku drive sendiri tahu. Drive sendiri! walaupun nie baru kali kedua datang ke Melaka. Jangan risau, Melaka kecik je, kalau drive xsesat punye.



Aku bawa baju, tudung dan seluar dalam beg. kemudian tak gosok, jadi sila abaikan pakaian yg berkedut 12 ribu ini. 

Xkesah ar pakai baju tak gosok pun. "Saya pakai bukan untuk menunjuk-nunjuk tetapi bila saya pakai saya rasa lebih berkeyakinan dan selesa. " (IKLAN)

Ni aku tak tahu nama tempat dia, tempat naik Melaka River Cruise, pukul 6 ptg baru buka. Banyak Bangla kat sini, pening dengan bau ketiak. Xpe xpe, 1 Malaysia katekannn...




Kemudian ke Selat Melaka, jalan jem giler tapi aku tetap bersabar. Hehe.



Kami datang ambik angin, makan nasik dan naik kuda.







Ok setakat tu dulu ye, aku nak meneruskan percutian ke Negeri Sembilan pula ye =)

Comel-comel sokmo :-)

No comments: