Pages

Wednesday, February 13, 2013

Honeymoon Part II (Negeri Sembilan)

Hari ketiga, kami masih berada di Sri Menanti, baru berkesempatan untuk melawat Istana lama Sri Menanti @ Istana Chandramukhi. Dalam istana nie cantik sangat-sangat. Tapi sayang tak boleh bergambar. Aku tak nak taip panjang-panjang, datanglah sendiri ye.. Atau google je sendiri kalau mahukan info yang lebih menarik. =)

Gemuk dan kurus di depan istana

Comel di depan istana. hak hak hak

comel dan gemuk

comel dan manje


Comel dan keluarga comel


Inilah Chandramukhi yang sebenarnya. hahaha



Cita-cita gemuk nak jadi permaisuri negeri sembilan. :p






Gemuk berbibir besar

Duduk di atas tempat menguji bakal raja.




Bila siap bergambar di Istana lama Sri Menanti, aku dengan gemuk dan kurus mahu ke Port Dickson, ape yang glemer sangat kat PD tu.. Kali nie aku drive sendiri jugak tau. Orang lain sakit-sakit belaka, haha. Jadi orang lain tak ikut.

Indah khabar dari rupa. Pantai bisikan bayu belakang rumah aku jauh lebih cantik. PD kotor je! Bukti di tempat kejadian.








Entah hape-hape orang sini. Aku kat pantai timur banyak je pantai yang bersih-bersih dan cantik-cantik. Dah la nak datang sini pun jem. Kat PD nie kalau nak tempat yang cantik kita kena tempah resort-resort yang ada kat sini. Banyak.

Comel dan Kurus.




Comel yang semakin menggebu, kekekeke.




Bai. Bertemu di Perak pula ye!

Chandramukhi "penjaga" istana lama sri menanti. haha gurau je gurau.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: