Pages

Wednesday, February 13, 2013

Honeymoon Part III (Gua Tempurung, Perak)

Dari Negeri Sembilan aku drive melalui lebuhraya PLUS dan sampai ke Kampar, Perak. Bermalam di rumah abang aku yang sulung. Kalau kami bercuti kami tak payah nak tempah hotel ke homestay ke sebab kami ramai adik-beradik. Di mana-mana sahaja kami bebas pergi tanpa risaukan tempat tinggal. =) jimat. :p




Saat kaki menjejak satu-satu anak tangga, saat itulah bibir tidak berhenti mengucapkan subhanallah, terlalu cantik kejadian Allah. nie kali pertama aku masuk gua. gua bukit keluang tu selalu la tu pun xde ape-ape. tapi gua nie cantik. tak apat digambarkan pun walaupun dengan gambar. bila masuk je, rasa berada dalam fairy tale, rasa macam dalam citer merlin ada, citer hobbit pun ada. 


Anak-anakku yang masih kecil , mampu mendaki beribu anak tangga. berpeluh sampai basah baju. hehe. best! tapi lagi best kalau pergi tak bawak budak-budak. hehe. kesian anak-anak aku kepenatan turun naik tangga.


Banyak aktiviti yang boleh dilakukan di sini, kalau mereka yang sukakan aktivit yang lasak, bolehlah datang sini. best! best! best! best! best! best! best! best! best! best! best! best!best! best! best! best! best! best!best! best! best! best! best! best!!
haha.
nak oyak bahawa tempat nie best sangat.


Maasha Allah.
Allahuakbar.
Subhanallah.
Lailahaillallah.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: