Pages

Friday, April 19, 2013

Behind The Scene Jejak Pahlawan

assalamualaikum,

seperti yang dijanjikan, aku akan membuat entry behind  the scene aku berlakon teater jejak pahlawan. aku penat sangat ngan teater nie. nak nak malam aku kena buat latihan,. sampai tak dan nak buat esaimen. memang tak ada rehat langsung untuk aku. ditambah pulak dengan esaimen abang aku, latihan senamrobik, makro teaching, proposal dan kajian tindakan. semua aku balun pada semester nie. penat sangat2 tau.cuma aku jarang meluahkan kepenatan ini sebab aku tahu semua orang pun penat dan stress. cuma aku tak suka bersungut dan memberi alasan sepertimana aku tak suka mendengar alasan. aku lepaskan stress dengan cara berkaraoke dan berdangdut bersama BFF. ngan BF jangan harap, HARAM weh. nak karaoke lagu nasyid je.

gambar di bawah, aku sedang mekup hehe. aku lebih suka mekup sendiri, dan bawa barang sendiri. tak syok la nak kongsi-kongsi hahahahahahahaha.. berlagak dah macam artis popular gitue..bukan apa. krew mekup tu, muka sendiri pun haram mekup apetah lagi nak mekup orang.





My BFF. aku berlagak macam jurumekup artis kan. tapi sumpah tang eyeshadow pelik atas matanya bukan aku yang pakaikan. hasilnya kita tengok jap lagi.


gigih dan agresif

di bawah , gambar aku sebagai "guru besar" dan dayah sebagai cikgu aina.guru besar, besar la sangattt kan...hihihi.. dalam drama nie,cikgu kena vouge gitu, lipstik kena merah menyala. hehehehe. ape pun cikgu aina memang vouge giler, cantik menarik tertarik kau memang da bombbbb lah cikgu aina. guru besar tak da bombb tapi thembamm..

saya bangga dilahirkan berpipi tembam!

budak kecik a.k.a penari tiang

dua dari kiri ialah penari tiang , guru besar dan leha

bersemangat waja!

Tie sebagai pengganasss..

ramai kan krew kami.. =)

props


yaya sebagai limah

cantik putih tinggi cukup pakej!

"berehat sajelah tok..." antara skrip leha yang aku hafal hehehe



latihan silat! abang nie baik giler, dan lembut giler! tapi bukan giler.hehe

watak Barman sedang sebut "jahanam!"





Molok dan Pak Awang berlatih silat
 baiklah, aku sambung lagi ye. jangan lupe, datang tengok teater jejak pahlwan ya. tenkiuu

No comments: