Pages

Monday, May 6, 2013

PRU-13

 assalamualaikum.

alhamdulillah BN masih pegang Malaysia. penat-penat aku undi biru, orang kata biru penipulah, macam-macamlah.  mereka ingat semua rakyat Malaysia nie macam dia,nak undi hijau semuanya. kasihan orang yang undi biru macam aku. huhu. dan, undi aku tu langsung tak bermakna sebab xdapat tukar kelantan pong. dalam umah aku 9 orang undi, tak menang2..ahhhhh hampa.

dan aku rasa tak asyik sebab takde pape perubahan. walaupun aku undi biru, tapi aku nak Malaysia jatuh ke tangan PR. dan aku nak tgk Kelantan jatuh ke tangan BN.. orang kate, acu test sepenggal, hehehe. xsedap la, kalau keputusan macam nie, xpayah wat PRU pun xpe.. cih.

ok takat tu saja, bye. satu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comel-comel sokmo :-)

No comments: