Pages

Wednesday, October 30, 2013

Jungle Trekking - Part Puncak

Setelah tiga jam mendaki, akhirnya kejayaan kami capai bila sampai di puncak. Kat atas sana memang nyaman dan sejuk. =) Bila sampai, sangat letih. Semua murid mengeluarkan bekalan makanan masing-masing aku je keluarkan air mineral. Diet sebenarnya. Pastu murid-murid sibuk duk tawarkan aku itu ini, bila aku kata diet diorang marah dan kata aku dah kurus macam tengkorak idup. Lepas tu aku terfikir satu idea, kalau kata diet orang marah, ape kata kalau aku kata aku elergik dengan segala jenis makanan? Hahahaha. Dekpun duk tawar kat cikgu makanan segera, kalau tak diet pun cikgu bukan makan benda - benda macam tu. Mak cikgu tak ajar cikgu gituuu,, huhuhu.



penat sampai terjelir-jelir

manjee gitew.. hihi




gulp * telan liur

Dah la.. dah tak larat nak senyum. photographer asyik pakse kite senyum =(

 Apa pun, best. nanti update masa menuruni bukit okay, lagi-lagi mencabar.

Comel-comel sokmo :-)

No comments: