Pages

Thursday, October 10, 2013

My Weight Today

After 5 days i amalkan atkin's diet, i cuma turun 1 kg sahaja. muahahaha. mungkin sebab aku tak bersungguh-sungguh melakukannya. aku ter makan nasi lemak, biskut dan roti pada satu hari tuu.. maafkan aku. aku takkan ulang lagi.



anyway, tahniah untuk diri sendiri sebab mencapai 48kg. =)

cuma aku rasa xelok kalau kita timbang selalu sebab akan meruntuhkan motivasi kita untuk berdiet lagi. contohnya aku tengok turun 1kg je, aku dah putus asa. aku pikir, sia-sia sahaja aku diet selama 5 hari nie. muahaha dan serta merta aku membeli sarapan nasi impit dan nasi goreng dengan ayam.

esok dah nak balik kampung untuk raya haji. so faham-faham sahajalah macamana makan kalau berada di kampung huhuhuhuh..

aku nak diet lagi. xbanyak, turunkan 3kg je lagi. aku boleh! aku boleh! demi sugar daddy aku boleh!!!

Comel-comel sokmo :-)

No comments: