Pages

Saturday, October 26, 2013

Xmo Xmo Xmo

Aku terjumpa gambar-gambar lama aku masa tengah godek-godek kamera huhuhu. Dan aku tak malu nak pamerkannya supaya gambar itu tak luput begitu sahaja dan semoga ia menjadi pengajaran buat aku dan para pembaca yang tak reti nak tinggal komen sekalian hihihi. Budak yang gemuk dan banyak jerawat itu adalah aku.

berat badan tertinggi yang pernah dicapai.. 53kg =)

jerawat paling teruk dalam sejarah

Gemuk dan jerawat terburuk dalam sejarah dicatatkan pada January - Julai 2013. Mesti awak tertanya-tanya kan, pakai apa hilang jerawat? Aku ada jawapannya. Tapi diet semua orang tahu aku buat diet atkins.

Sekadar selingan aku syukur jugak sugar daddy aku sentiasa berada di sisi tak kira aku gemuk ke kurus ke banyak jerawat ke tak ada jerawat ke. Dan dialah satu-satunya manusia atas muka bumi nie yang mengikut kehendak aku, melayan aku dengan lembut dan manje, tak pernah meninggi suara dan sentiasa bersabar dengan kerenahku ini. ;(

Xmo Xmo Xmo sejarah ini berulang kembali. Teruskan menjadi The Atkiner!

Comel-comel sokmo :-)

No comments: