Pages

Thursday, January 5, 2012

Biarlah aku pergi membawa hati yang terluka ini..

Biarlah aku pergi, dengan membawa hati yg terluka ini..sesungguhnya diri ini tak diperlukan lagi.. huuhuhu.. tak.. kali ni saya bukan nak bermadah, atau berjiwang atau meratap merayu.. Xrock ar kalu macam tu.. mintak jauh drpd post benda2 gitu.. Nora Aniza mesti nampak Rock di mata dunia.. kamon bebeh... hihi.. Kisah duka jangan dikongsi, kisah indah je yg boleh dikongsi...

Bila dengar ayat nie, saya teringat kat Ustaz Azhar. bukan Ustaz Azhar yg tu, tp ustaz azhar kat sekolah saya dulu.. Kisah dia macam ni.. Masa tingkatan 5 dulu, ramai pelajar yg mula berjinak2 dengan dunia percintaan..termasuklah budak tu.. Ustaz baik je dia.. pada satu hari, dia meminta kami mengeluarkan sehelai kertas dan pen merah..jgn pen biru, atau pen hitam, pen merah je ok.. Dia kata, tulis apa yg saya cakap nie..

"SETAKAT INI SAHAJA PERHUBUNGAN KITA.. JANGAN GANGGU SAYA LAGI. SAYA TAK MAHU DIGANGGU, KALAU ADA JODOH, BERTEMU DISEMBER... "

lucu..dan surat itu mesti dihantar kepada pakwe/makwe masing2.. ustaz mahu kami fokus pada study sebab nak exam..tp alhamdulillah sekarang saya berada di UPSI, jeng3..kebanggaan ayahanda dan bonda..



i love u sama ustaz..sekarang masih rapat lagi nie..dia panggil saya Ja..hehehehe (tanda mesra..kih3)


6 comments:

shahfalah said...

Alhamdulillah...the appreciation for the ustaz...semoga ilmu yg diperoleh mendapat keberkatan dan dapat diamalkan...nora aniza seorang pelajar yg baik.

GnieSyazni said...

Hehe..Nora hantar tak surat tu kat pakwe.. :) terbaik la ustaz ni

Nora_Aniza said...

shahfalah : Xbaik mana, juruh jah..hehe

Nora_Aniza said...

Xhantar pung..huhu.

azwa amani said...

ceih..ingatkan hantar kat pakwe.. huhuh :P

shahfalah said...

em..juruh..alhamdulillah. anak yg solehah..syukur kpd Allah...dikurniakan insan yg ini..alhamdulillah...insyaAllah..nk nora aniza happy sokmo..