Pages

Sunday, October 14, 2012

Berangan tentang kad siswa

pelajar-pelajar universiti lain agaknya sedang enjoy menikmati diskaun drpd kad siswa. tapi pelajar UPSI xtahu apa masalahnya, belum diagihkan. dan dijangka 23hb 10 barulah dapat kad tu. tapi xbanyak jenama yang aku kenal yg dapat diskaun tu. kalau aku biasa naik air asia je, dia bagi diskaun utk firefly ngan MAS je. sebab tiket dua2 tajuk tu mahal. lagi satu semuanya jenama yg mahal2, xbanyak yg jenama murah yang rakyat biasa macam aku ni guna. ada sikit2 je macam kfc, rapid KL, chicken rice shop, bata.

tapi aku bukan nak membangkang @ mengkritik dalam blog pulak. tapi kan. kan best kalau kad siswa tu dapat diskaun untuk :

  • Ariani
  • bas mahligai
  • nasik kerabu abang wan asli dari kelate (haha)
  • Ismail tomyam
  • KLIA express
  • Air Asia
  • butik peace
  • butik sophie
  • kedai komputer BHL
  • kedai kasut esarli
  • KTM
  • minyak petrol 
  • kedai buku muda osman
  • econjaya (hahaha)
  • pizza hut
  • mcD
tapi, ape pun terima kacihhhh untuk benda nie.. yang selalu aku guna/beli

  • Bata
  • MPH bookstore
  • Kfc
  • A&W
  • The chicken rice shop
  • mydin
ok tu je. jenama/tajuk yang lain, mungkin sesuai untuk siswa anak orang kaya yg belajar oversea. hohhohohohohoho..

1 comment:

Anonymous said...

Btik peace tmpt sy trma kad siswa.xtaw la plak tmpt lain cne.