Pages

Sunday, December 30, 2012

Hari jadi adik kesayangan

hai.. semalam aku balik kampung.. masa dalam perjalanan aku tengok ternampak budak-budak upsi dah datang ke upsi.. diorang konvoi ramai2 dengan motor.. best betul.. dan jantan betul kan, buleh naik motor dari kelantan sampai bumi muallim, jauh tu.. dengan kerete pun dah 8-10 jam. huh.

sesampainya aku di kampung yang haif dengan jalan berlubang-lubang macam gigi atuk aku, mak dan kakak sudah menyediakan parti harijadi adik bongsu kami yg dilahirkan pada 30 disember 2003. harijadi yg ke-9. namanya Raja Amir Sharifuddin. haaaaaaa... masa cuti sekolah tahun nie. Amir dah sunat.. hehehe..sekarang baru sembuh.. dah sunat tu, dah boleh kawen la tu. hew hew hew...

Jalan di Kelantan tak ubah macam gigi Opah.. huah3

kek beli je xsempat buat sendiri..


Mak aku yg pakai tudung oren + baju pink.. jangan main2 sekrang jaman colour block kahkahkah

Terpotong separuh badan mak dan birthday boy,



antara tetamu VIP yang hadir..haha

Kami buat simple je yg penting seronok untuk kanak-kanak. aku pon kanak-kanak jugak. selamat hari jadi amir. semoga cepat membesar dengan sihat dan tinggi. belajar rajin-rajin deh..nak hadiah, tunggu kakja jadi kaya dulu :p

Comel-comel sokmo :-)

No comments: