Pages

Wednesday, December 5, 2012

Lagi-lagi sambutan hari jadi

Banyak siri betul hari jadi aku kali ni. tahun ni xleh nak sambut dengan family sebab sibuk sangat. tak sempat nak balik kampung. biasanya balik setiap minggu. hehe betul x?

Semalam aku gi round-round Pavvilion KL, dengan siapa? sudah tentu dengan sugar daddy. pergi ke Tokyo Street, masuk Daiso dan beli sudu, pencuci muka dan masker Charcoal dll. Semua barang dalam tu RM5. Ye, semua barang! Charcoal kalau jual kat FB RM12-RM15.




Oleh sebab aku adalah birthday girl, dan aku adalah perempuan dan sugar daddy adalah lelaki, dan aku masih belajar, dan namanya pun "sugar daddy" maka adalah menjadi kewajipan beliau untuk membayar segala-galanya yang aku nak. kuang3.

jenama ni tengah naik sekarang. sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat macam aku ni. semalam try pakai masker dia, memang besta very good.. (zaman kecik-kecik mulo).. masker dia bila dah kering kita tarik slow2..sakit sangat, macam nak tercabut kulit muka. bagus untuk membuang white head dan black head, tapi aku punya tak nak keluar jadi terpaksa buang semula guna besi. masker ni macam dapat menarik semua tu keluar.

esok pula kami ke Kalumpang Resort. rela ponteng kelas Sosiolinguistik sebab nak datang sini. (sem ni nie lah satu-satunya kelas yg aku ponteng). duduk kat Tanjung Malim selama 3 tahun @ 6 semester, ni lah pertama kali ke Kalumpang Resort. maklumlah, xde sape nak bawak.nasib bahek ada sugar daddy pewott buncit yang sudi bawak aku ke sini... ia terletak lebih kurang 13 KM dari tanjung malim. di sini ada air terjun yang airnya sangat jernih, deras, sejukkkkkkk sangat-sangat besta very good. ada juga bilik2 untuk disewa. kalau aku tak yah gelenyar nak sewa sebab dekat je ngan umah aku. kalau aku kaya sangat bulehlah sewa. 

Bukti di tempat kejadian :


Bila main air yang best nie sampai pukul 4.30.. sugar daddy ajak balik aku kata "tok sey tok sey" hahahaha.. belum puas lagi mandi air yang best nih. dapat tenangkan fikiran dan sebagai membalas dendam kepada kakak aku dan uyen sebab gi bercuti kat PD tak bawak aku. jadi untuk melepaskan rasa kecewa tersebut sugar daddy bawak lah aku ke sini. eh! aku bawak dia ke sini. dia temankan je! haha

kemudian kami balik. dia balik ke KL dan aku balik tidur. best, dah la kelmarin dah seharian berjalan. hari nie jalan lagi. minggu depan jalan lagi.

Berjalanlah selagi ada jalan. he-he-he. dan berjalanlah selagi ada kaki. jangan malas-malas nak jalan sebab kita masih muda, remaja, kuat dan kencang. jangan fikirkan soal tak ada duit, duit boleh dicari tetapi keremajaan dan kemudaan tak boleh diulang lagi. jadi sementara tenaga masih banyak ini berjalanlah, nanti kalau dah tua-tua, tak larat nak jalan. nak pegang kamera pun tangan terketar-ketar. nak drive pun cepat mengantuk.

p/s : doakan kami cepat kawen. (desok ngat-ngat oh nie..haha)

Comel-comel sokmo :-)

No comments: