Pages

Tuesday, December 4, 2012

Majlis Harijadi yang romantik

Sugar daddy aku sangat-sangat romantik. 
aku tidak sangka beliau akan mengatur majlis harijadi aku seromantik ini.
 sudah lama aku menantikan saat-saat macam nie. 
aku dah kata, 
dengan sugar daddy, 
semua impian akan jadi kenyataan...

nie adalah aku pada usia 22 tahun.
dan kita akan melihat macamana aku pada usia 23, 24, 25 
dan seterusnya..
jejenggggg..


 

mula-mula beliau kata nak bawa aku ke suatu tempat..
beliau menutup mata aku..
bila bukak...wauuuuuuuuuuuuuuuu...




gila. rasa macam dalam TV, 
rasa dihargai sangat-sangat, 
tenkiu sayangku ummmuuah.. 
minggu depan saye temankan awak berprogram yer.. ^^



kek adalah hidangan wajib



dan hidangan untuk mengenyangkan perut..
saat-saat romantik macam nie makanan dah tak penting lagi..hahaha

cuba teka di mana tempatnya?

tempatnya ialah di..
di...
di...
~
~
~
~
~
~
 
tempatnya ialah di alam bukan realiti..iaitu alam khayalan
khayalan semata-mata, ah............


Comel-comel sokmo :-)

No comments: