Pages

Saturday, July 20, 2013

Fraser Hill.. Saat-saat terakhir kami bersama


Assalamualaikum. Ini cerita lama sebenarnya. Tapi tak la lama sangat, baru je sebulan. Lepas habis je final exam semester 6, terus sugar daddy kite bawa kite gi Bukit Fraser. dah lama nak pergi, sekarang baru dapat. hehe. dengan sugar daddy kiter, segala impian akan tercapai =)

Pergi jalan bukit fraser pakai selipar jepun rm10. yang penting selesa =)

Mata membengkak bukti study kuat hehe.


Pemanduan agak mencabar. tetapi aku syok menikmati keindahan alam ciptaan Allah s.w.t. sugar daddy kat tepi xdapat nikmati sebab memandu kat sini kena fokus 100%.


Isi minyak penuh penuh sebelum sampai ke atas. cek minyak hitam, takut kereta berasap. tapi aku bangga betul dengan Sang Kanciil aku. dia mampu mendaki bukit ini, syabbas bete. papa bangga. haha.


dari kuala kubu baru, awak akan jumpa nie dulu.







kami main "bot gatih" di Allan Water. xde la best sangat tapi yang jadi best sebab boleh cuba benda baru. aku ni xkira best ke tak kalau benda baru bagi aku semuanya best!


hensem la abang tok syeikh kat atas nieh. hai, nak berkenalan boleh?


awek kat atas nie pun cantik. haha. 


inilah Scotland Malaysia. oh yeah!


pastu hari hujan. kami terpaksa berteduh dalam kereta sebelum balik ke Tanjung Malim. pada aku, tempat nie memang sangat best. lagi best daripada cameron dan genting. sebab takde pencemaran,orang pun tak ramai. sejuk pulak tu.sesuai untuk destinasi bulan madu atau nak release tension sebab kerja. udara pun bersih dan segar.

ok bai




Comel-comel sokmo :-)

No comments: