Pages

Thursday, October 3, 2013

Tips Diet Bab 1

baiklah kawan-kawan. diet yang aku update sebelum nie dikira batal okay sebab aku sudah menemui diet baru. hehehe. orang lain dah lama tahu aku termundur ke belakang baru tahu tentang diet nie.  i means diet atkins yang mana menghendaki aku menjadi spesies karnivor. nak tahu, google la sendiri.

setelah seminggu mengamalkan diet yang diberi nama Hot-Hot Taik Chicken Diet, aku telah berjaya mengurangkan berat sebanyak 3kg huahuahua. nak tengok bukti? ok, dipersilakan dipersilakan. ( dengan penuh bangganya)


kan? aku nak sangat angka 4 di hadapan. walaupun jarum tu menunjukkan nak rapat-rapat ke angka 5. tetapi sebenarnya masih di angka 4. hooreey! ingatkan alat penimbang nie rosak lepas tu lepas ketuk2 pakcik cina tu kata, mana ada rosak. haha. sorry uncle!

baik. tip diet yang pertama, timbang berat anda. =)

sugar daddy kita janji nak bagi 300 kalau berjaya turun sampai 45kg. yeah. akan ku buktikan

Comel-comel sokmo :-)

1 comment:

Anonymous said...

KONGSI LA TIP2 UNTUK YNG OVER NIE....HEHEHE